کد مطلب: 337781
دوشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۸:۱۰

رجز "ابن جناده" حاتمی کیا در برج میلاد

#من_وابسته_نظام_هستم

مرصادنیوز: ابراهیم حاتمی‌کیا شب گذشته رجز ابن جناده را در معرکه برج میلاد خواند و فریاد زد که وابسته نظامی است که شهدای مدافع حرم برای تامین امنیت و اقتدارش، جان و مال خود را فدا کردند.

یادداشت- مهدی خانعلی‌زاده/ در بحبوحه معرکه عاشورا، هر سربازی که به میدان می‌رود، خودش را با نام و نشان پدر یا قبلیه اش معرفی می‌کند و از دستاوردهای شخصی‌اش سخن می‌گوید.

در این میان، "ابن جناده" به میدان می‌رود و فریاد می‌زند که من مستقل نیستم؛ من وابسته‌ام؛ وابسته حسینم: "امیری حسین و نعم الامیر."

 ابراهیم حاتمی‌کیا شب گذشته رجز ابن جناده را در معرکه برج میلاد خواند و فریاد زد که وابسته نظامی است که شهدای مدافع حرم برای تامین امنیت و اقتدارش، جان و مال خود را فدا کردند. 

ابراهمی حاتمی کیا

فریاد او بر سر رشیدپور بود اما "فقط" بر سر یک مجری تلویزیونی نبود. حاتمی‌کیا بغض "عباس"هایی را که با تراکتور رفتند و بی‌تراکتور برگشتند، بر سر تمسخرکنندگانی که حقوق و دستمزد را عامل حضور آنان در جنگ می نامند، فریاد زد.

 در میان حق و باطل ایستادن، نامش اعتدال نیست." به وقت شام" می‌تواند از نظر من و شما و دیگران از لحاظ خوب یا بد بودن یک فیلم قضاوت شود اما حالا تبدیل به یک معیار شده است؛ معیاری برای وابستگی یا استقلال؛ وابستگی به شرف و انسانیت یا استقلال از اینها.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

آیا بخش خصوصی منافعی برای متولیان فرهنگی دارد؟

کاروانسراهای تاریخی گرفتار یک بام و دو هوای میراث فرهنگی /حفاظتِ شرطی!

مرصادنیوز: ظاهرا اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در قبال کاروانسراهای تاریخی برای مرمت و حفاظت شروط خاصی را دارد که رویکرد دوگانه و سیاست یک بام و دو هوایی را در این خصوص دنبال می‌کند.

پربازدیدها