کد مطلب: 337976
24 بهمن 1396،‏ 16:34:27

شهردار کرمانشاه:

برندسازی کرمانشاه گامی موثر در راستای جذب گردشگر است

مرصادنیوز: شهردار کرمانشاه گفت: برندسازی شهر کرمانشاه گامی موثر در راستای جذب گردشگر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آرش رضایی در خصوص وضعیت پله برقی های شهر کرمانشاه اظهار داشت: پله برقی دو پل عابر پیاده در میدان آزادی و روبروی بیمارستان آیت الله طالقانی را داریم، متأسفانه تکنولوژی این کار قدیمی است و بعد از راه اندازی، پس از یک ماه دوباره مشکل پیدا میکند و لذا در حال خرید پله های جدیدی هستیم.

رضایی در خصوص بحث مالیات بر ارزش افزوده نیز گفت: مالیات بر ارزش افزوده از فعالین بخش اقتصادی اخذ می‌شود و درصدی از این مالیات، سهم شهرداریها و دهیاریها است. با توجه به شرایط خاصی که در سال ۹۶ وجود داشت این بخش نسبت به سال ۹۵ کاهش پیدا کرد.

شهردار کرمانشاه در ادامه با اشاره به موضوع برندسازی کرمانشاه افزود: شهرداری کرمانشاه یک سال پیش مسیری را در رابطه با بحث سرمایه‌گذاری مشارکت ها به عنوان منابع جدید درآمدی در پیش گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما آینده را برای منابع درآمدی ساخت و ساز نمی‌بینیم و اساساً اینکه منابع درآمد در واقع در مقابل واگذاری یک حقوق مردم به دست می آید که مقرون به صرفه نیست در مراحل جذب مشارکت و سرمایه گذاری یک سری روش ها وجود دارد که یکی برندسازی برای شهر است که بهانه ای را ایجاد می کنند برای برگزاری همایش ها و جشن ها و مراسماتی که باعث جذب گردشگر  شود.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

کلاف سردرگم کیفیت خودرو در ایران؛

خودرو به سبک دوره ناصرالدین شاه قاجار!

مرصاد نیوز: همواره یکی از دغدغه های مردم به ویژه با توجه به شمار روز افزون تلفات رانندگی، عدم ایمنی و استاندارد سازی خودروها بوده است.

پربازدیدها