حجت الاسلام عبدالله عزیزی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به برقراری ۴۵۰ تماس تلفنی توسط مردم در روز با سامانه سامد اظهار داشت: هم اکنون ۱۱ کاربر در استان در قالب این سامانه فعال هستند و تماس های مردمی را دریافت می کنند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در خصوص چگونگی رسیدگی به این تماس ها گفت: پیام ها در این سامانه ضبط می شود و علاوه بر کاربر استانی نهاد ریاست جمهوری به صورت برخط این سامانه را رصد می کند.
این مسئول افزود: مردم می توانند با کد ملی خود به سامانه مراجعه و درخواست خود را پیگیری کنند.
وی از حضور استاندار کرمانشاه به مناسب هفته دولت در محل سامانه سامد خبر داد و گفت: استاندار کرمانشاه برای پاسخگویی به مطالبات مردم استان در این هفته در این محل حضور پیدا کرد و از طریق سامانه سامد به پاسخگویی مطالبات مردم پرداخت.
عزیزی خاطرنشان کرد : مردم می توانند با شماره گیری ۱۱۱ با سامانه سامد ارتباط برقرار کرده و مطالبات خود از مجموعه مدیریتی استان را از این طریق پیگیری کنند.
وی تاکید کرد: مدیران هر آنچه را که از طریق سامانه دولتی سامد به مردم وعده می دهند باید در قبال آن پاسخگو باشند و در غیر اینصورت خود مدیران باید پاسخگوی نهاد ریاست جمهوری باشند.
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد