به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه محمد احمدی گفت: نزدیک به ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.
وی گفت: از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تا کنون مسافر جابجا شده توسط ناوگان اتوبوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته و مسافران جابجا شده توسط مینی بوس نسبت به سال قبل ۵۳ درصد افزایش دارد و مسافران نوروزی جابجا شده توسط ناوگان سواری نسبت به سال قبل تاکنون ۲۹ درصد افزایش داشته است.
احمدی عنوان کرد که مسافران محترم حمل و نقل جاده اي درصورت داشتن شكايت مي توانند؛ از طريق بنر های نصب شده در پایانه های مسافری و اسكن QR-CODE در تلفن همراه به بخش ثبت شكايات مسافران جادهای در سايت ۱۴۱ هدايت شوند و موضوع مربوط به شكايت خود را ثبت كنند.
وی افزود: پس از ثبت شكايت، يك كد رهگيری براي پيگيری صادر می شود که از طريق آن مي توانند، نتيجه رسيدگي به شكايت و اقدام انجام شده را پيگيري نمايند.
احمدی یادآور شد: علاوه بر میز خدمت در پایانههای مسافری استان، مردم میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها در طول شبانه روز اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد